Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

0 košík je prázdny

Ako reklamovať

Reklamačný poriadok

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za chyby predanej veci, a to v období 24 mesiacov od prevzatia tovaru nového, 12 mesiacov od prevzatia tovaru použitého (opticky poškodeného), teda tovaru bazárového.

 

Ako postupovať pri reklamácii

1.   Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám napíšte svoje telefónne číslo alebo e-mail kvôli rýchlemu spojeniu v prípade nejakej nezrovnalosti.

2.   Na reklamovanie tovaru využite reklamačný formulár. Po úspešnom zadaní reklamácie dostanete na Váš e-mail správu, ktorá potvrdzuje úspešné prijatie reklamácie. Potom sa Vám v čo najkratšom možnom čase ozve zodpovedný reklamačný pracovník, ktorý Vás bude informovať o ďalšom postupe reklamácie.

3.   Ak chcete vymeniť poškodený tovar, zašlite vždy kompletne celý výrobok. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je iba jedna jeho časť.

4.   Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale a vždy vhodne zabalený proti poškodeniu.

5.   Balíček zašlite ako Balík na adresu. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

 

Adresa pre vrátenie tovaru – na výber máte tri možnosti:

1. Tovar odošlite na pobočku Uloženky v Bratislave se službu slovenskej pošty „Balík na adresu s nasledujúcimi údajmi:

    PZ Slovakia s.r.o., Rozbalene.sk – ID 10535
    Nobelovo námestie 5
    851 01 Bratislava
    POZOR! je dôležité uviesť ID 10535

2. Tovar osobne doneste na pobočku Uloženky v Bratislave

   PZ Slovakia s.r.o.
   Nobelovo námestie 5
   851 01 Bratislava

Hore

Vybavenie reklamácie

Reklamácie vybavujeme v najkratšom možnom čase, najdlhšie však v zákonnej 30dňovej lehote. Táto lehota začína prebiehať od dňa odoslania zásielky zákazníkom. V prípade tovaru reklamovanom na predajniach začína prebiehať lehota od dňa odovzdania tovaru na reklamáciu.

Vybavenie reklamácie sa viaže na povahu chyby, tzn. zákazník má právo na dodanie novej veci bez chyby, výmenu súčasti, odstúpenie od zmluvy, bezplatné odstránenie chyby alebo zľavu. 

V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, učiníme tak prevodom na účet.

Hore

 

Ako postupovať v prípadě poškodenia tovaru prepravcom

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu alebo našu spoločnosť.

Všetky nižšie uvedené inštrukcie od nás po nahlásení škodnej udalosti dostanete e-mailom. 

 

Uloženka, GEIS

Ak poškodenie zistíte ešte pred prevzatím zásielky, zásielku nepreberajte, požadujte spísanie škodného protokolu a vrátenie odosielateľovi. Prepravca sa s nami spojí, reklamáciu spoločne vybavíme a ozveme sa Vám. Ak už bude objednávka zaplatená, dohodneme sa na vrátení peňazí. V prípade objednávky na dobierku sa Vám pokúsime ponúknuť alternatívny, nepoškodený tovar v zodpovedajúcej kvalite a hodnote.

Ak zistíte poškodenie až po prevzatí zásielky, v prvom rade všetko dôkladne nafoťte, vrátane obalového materiálu. Čo najskôr nám nahláste reklamáciu cez náš reklamačný formulár a priložte fotografie poškodeného tovaru. Prípadne nám fotografie pošlite e-mailom na reklamacie@rozbalene.sk. Spojíme sa s Vami a dohodneme sa na riešení situácie. Zároveň podáme reklamáciu prepravcovi. 

Hore

Produkty

Kategórie

Značky

Založte si účet a získajte zľavu 8 Eur
user cart loupe