Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

0 košík je prázdny
  • Úvod
  • Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky


Najčastejšie otázky

REKLAMÁCIE:

AK MI TOVAR NEVYHOVUJE, MÔŽEM HO VRÁTIŤ?

Samozrejme, ak Vám tovar nebude vyhovovať, máte právo ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Vrátenie môžete jednoducho zadať cez svoj zákaznícky profil v prehľade objednávok. Kliknite na objednávku a pri každej položke máte možnosť tovar vrátiť. Alebo môžete vyplniť náš reklamačný formulár priamo.Tovar nám potom pošlite späť a my Vám vrátime peniaze.


ČO AK TOVAR DORAZÍ POŠKODENÉ?

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, ihneď prosím vyplňte reklamačný formulár a priložte reálne fotografie poškodeného tovaru.
 

CHCEM NAHLÁSIŤ REKLAMÁCIU.

Reklamáciu môžete jednoducho zadať cez svoj zákaznícky profil v prehľade objednávok. Kliknite na objednávku a pri každej položke máte možnosť tovar reklamovať. Alebo vyplňte náš reklamačný formulár priamo. Vytlačte ho a priložte spolu s kópiou faktúry k zásielke. Všetko odošlite na adresu Uloženka Slovakia s.r.o., Rozbalene.sk - ID 10535, Nobelovo námestie 5, 851 01, Bratislava. Prosíme o dodanie produktu i s jeho príslušenstvom, (napr. U nootebooku odoslať aj s napájacím adaptérom). V prípade že si nemôžete formulár či faktúru vytlačiť, uveďte prosím číslo objednávky a faktúry.
 

AKÁ JE DĹŽKA ZÁRUKY?

Dĺžka záruky je vždy uvádzaná u konkrétneho tovaru pod tlačidlom "vložiť do košíka". Na rozbalené tovar garantujeme záruku v trvaní 2 rokov. U poškodeného alebo servisovaného tovaru je záruka v dĺžke 1 roka
 

OBJEDNÁVKY

ZA AKO DLHO OD POTVRDENIE OBJEDNÁVKY BUDEM MAŤ TOVAR DOMA?

Spravidla je to do 3-4 pracovných dní.
 

KDE SA NACHÁDZA MOJE ZASIELKA?

Po odovzdaní tovaru prepravcovi Vám bude emailom zaslané číslo balíka a odkaz na sledovanie zásielky, kde je možné priebeh doručenie sledovať online.
 

KEDY DOSTANEM FAKTÚRU ZA OBJEDNÁVKU?

Faktúry zasielame v elektronickej podobe na Váš email. V prípade úhrady vopred obdržíte faktúru elektronickou formou v deň pripísania platby. V prípade dobierky jej obdržíte v elektronickej podobe zhruba 1-2 dni po prevzatí.
 

NEBOLO MI DORUČENIA POTVRDENIA OBJEDNÁVKY.

Pokiaľ Vám nebolo doručené potvrdenie objednávky, prekontrolujte prosím najprv vo Vašej pošte zložku SPAM. Pokiaľ Vám nebol email doručený ani do spamu, prosím kontaktujte našu zákaznícku linku.
 

DOPRAVA A PLATBA

JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?JE MOŽNÝ OSOBNÝ ODBER?

Áno, prostredníctvom výdajných miest.
 

ČO ZNAMENÁ PLATBA DOBIERKOU?

Platbu dobierkou umožňujeme iba v hotovosti na výdajnom mieste či u prepravnej spoločnosti. Pri platbe na dobierku neprijímame platbu platobnou kartou.

 

ČO ZNAMENÁ "ROZBALENÉ" A DALŠIE OZNAČENIE TOVARU?

ČO TO ZNAMENÁ, KEĎ JE TOVAR "ROZBALENÉ"?

Tento tovar je len rozbalené. Jedná sa teda o nový tovar s plnou zárukou, ktoré má iba rozbalený, poškodený, prípadne náhradný obal. Tovar je plne funkčný.
 

ČO TO ZNAMENÁ, KEĎ JE TOVAR "ZÁNOVNÍ"?

Tento tovar bol už krátkodobo použité, čo ale nemá vplyv na jeho funkčnosť. V detaile produktu je väčšinou aj konkrétny popis reálneho stavu produktu. Stav tovaru je tiež prezentovaný na reálnych fotografiách, urobených priamo na našom sklade. Napr. poškriabaniu je na fotografiách označené farebnými šípkami s popisom. Tovar je plne funkčný.
 

ČO TO ZNAMENÁ, KEĎ JE TOVAR "SERVISOVANÉ"?

Tento tovar už prešlo servisom. Ak máme informácie o druhu opravy k dispozícii, uvádzame ich v detaile produktu. V niektorých prípadoch, kedy nám dodávateľ informáciu o druhu opravy neposkytne, informácie nemáme k dispozícii. Tovar je plne funkčný.
 

ČO TO ZNAMENÁ, KEĎ JE TOVAR "POŠKODENÉ"?

Konkrétny popis poškodenia je uvedený v detaile produktu. Tiež je prezentované na reálnych fotografiách, urobených priamo na našom sklade. Poškodenie je označené na fotografiách farebnými šípkami s popisom.

 

VŠEOBECNÉ

AKO MÔŽEM UPLATNIŤ ZĽAVOVÝ KÓD NA AKCIU? KAM MÁM KÓD ZADAŤ?

Zľavový kód zadajte v prvom kroku košíka do poľa "Ak máte zľavový kód, môžete ho zadať tu." Nájdete ho pod zoznamom produktov, ktoré máte v košíku.


MÔŽEM VYUŽIŤ VIAC zľavových KÓDOV NA JEDEN NÁKUP?

Nie, na jeden nákup môžete uplatniť iba jeden zľavový kód.


AKO SA MÔŽEM PRIHLÁSIŤ / ODHLÁSIŤ K ODOBERANIE NOVINIEK A PODUJATÍ?

K odoberanie noviniek sa môžete prihlásiť v rámci registrácie v pravom hornom rohu na našich webových stránkach. Registráciou získate zľavu 8 Eur na Váš prvý nákup. Odhlásiť sa od odberu noviniek môžete vo svojom užívateľskom profile.


MÁTE OTÁZKY K TOVARU?

Náš obchod sa špecializuje na predaj rôznorodého druhu tovaru. Popisy sa snažíme vytvárať tak, aby boli čo najobsiahlejší. V prípade technických otázok sa prosím obráťte skôr výrobcu.


ZABUDLI STE HESLO?

V prípade, že sa Vám nedarí prihlásiť alebo ste heslo zabudli, kliknite prosím na "Zabudli ste heslo?". Následne Vám bude zaslaný verifikačný email s obnoveným heslom. Toto heslo nekopírujte, je nevyhnutné ho pre správnu funkčnosť opísať.


AKO ZÍSKÁTE ZĹAVU 200 KČ ZA REGISTRÁCIU?

Po správne vykonanej registrácii obdržíte verifikačné email, ktorý je nevyhnutné potvrdiť otvorením zaslaného odkazu. Následne obdržíte sms správou zľavový kód na prvý nákup.

Založte si účet a získajte zľavu 8 Eur
user cart loupe