Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

0 košík je prázdny
  • Úvod
  • Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky


Najčastejšie otázky

Všeobecné:

Nemáte chybu v poštovnom?

Nie. Výška poštovného nie je ovplyvnená iba nákladmi na expedíciu objednávok, ale aj množstvom ďalších faktorov. Veľká rozmanitosť nášho tovaru spoločne s individuálnym prístupom ku každej Vašej objednávke (ktorý je v našom druhu obchodu nevyhnutnosťou), spôsobuje, že naše logistické náklady sú vyššie, než logistické náklady iných internetových obchodov. To má za následok rast ceny poštovného až do výšok, ktoré sú uvedené pri potvrdzovaní objednávok.
 

Je možný osobný odber zo skladu?

Nie. Sklad je umiestnený v logistickom komplexe, kam je vstup povolený jedine zamestnancom skladu. Môžete ale využiť osobný odber z pobočky Uloženka (Bratislava).
 

Čo to znamená, že je tovar "rozbalený"?

Ako už názov nášho internetového portálu napovedá, naša spoločnosť sa venuje predaju tovaru, ktorý bol niektorému z našich dodávateľov vrátený zo záručných alebo iných dôvodov. Jednoducho povedané – nemusíte byť prvý, kto daný produkt zakúpil.
 

Čo je holandská aukcia?

Holandská aukcia funguje na princípe postupného klesania vyvolávacej ceny po určitom časovom intervale (väčšinou pár hodín/dní). Vždy sa jedná o jeden jediný kus takto ponúkaného tovaru a právo na uzavretie kúpnej zmluvy získava ten, kto ako prvý potvrdí kúpu. Pri holandskej aukcii platí „náhla smrť“ tzn., že aukcia končí prvým prihodením (potvrdením kúpi) a ak nebolo toto prihodenie Vaše, už to nemôžete napraviť.
 

Môžem nakupovať bez registrácie? 

Pre ešte väčšie pohodlie pri nákupe sme si pre Vás pripravili možnosť nakupovania bez registrácie. Tento prvok šetrí nielen Váš čas, ale tiež veľmi zjednodušuje celý proces nákupu.
 

Naozaj máte všetok tovar na sklade?

Áno, na ploche viac ako 3000 m2 pre Vás máme pripravený všetok tovar prezentovaný na rozbalene.sk či iných aukčných portáloch. Po potvrdení nákupu tovar okamžite pripravujeme na expedíciu. Tovar posielame spoločnosťami Geis a Uloženka
 

Ako funguje strážny pes Sherlock Rozbalík?

Po prihlásení kliknite na ikonu psa v pravom paneli stránky. V menu si môžete vybrať z viacerých možností sledovania akcie, ktoré navyše môžete kombinovať. Sledovať môžete kľúčové slovo (kombináciu kľúčových slov) v kategórii. Ako náhle sa objaví nový tovar, ktorý spĺňa Vami zadefinované parametre, dostanete obratom email s upozornením.
 

Aukcia zmizla, ale podľa informácií, které som si poznamenal, mala končiť až o pár dní. Ako je to možné?

Tovar bol pravdepodobne ponúkaný formou predaja holandská aukcia, pri ktorej platí, že je aukcia ukončená prvou ponukou zo strany zákazníka. Každopádne nezúfajte, ihneď si aktivujte strážneho psa bAlíka a ako náhle sa podobný tovar u nás znovu objaví, budete informovaný ako prvý.
 

Ako sa môžem prihlásiť/odhlásiť na odoberanie noviniek a akcií?

Pre prihlásenie napíšte svoj email v sekcii „Vždy v obraze“ umiestnenej v pravom paneli. Opätovným napísaním a potvrdením emailu si novinky odhlásite.

 

Reklamácie:

Ak mi tovar nevyhovuje, môžem ho vrátiť?

Samozrejme, u nás sa nemusíte báť, že kupujete mačku vo vreci. Ak Vám tovar nebude vyhovovať, pošlite nám ho späť a my Vám obratom vrátime peniaze. Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.
 

Čo ak tovar dorazí poškodený?

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu alebo našu spoločnosť.

Chcem nahlásiť reklamáciu.

Vyplňte, prosím, náš reklamačný formulár. Počas niekoľkých hodín sa Vám ozve nás zodpovedný zamestnanec z reklamačného oddelenia a začne s Vami reklamáciu riešiť.
 

Nedostal som odpoveď na už riešenú reklamáciu.

Aj keď sa snažíme na všetky správy odpovedať najneskôr do druhého pracovného dňa, môže sa v čase, keď je reklamácií viac, stať, že odpovieme neskôr. Ak by ste ani do 3 pracovných dní nedostali žiadnu odpoveď na Vašu správu, odporúčame poslať Vašu správu opakovane s upozornením, že ste stále nedostali odpoveď.
 

 

 

Produkty

Kategórie

Značky

Založte si účet a získajte zľavu 8 Eur
user cart loupe