Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

Rozbalene.sk - Rozhoduje cena, nie obal

0 košík je prázdny
  • Úvod
  • Všetko o nákupe

Všetko o nákupe

Všetko o nákupe

Ako nakupovať

Najčastejšie otázky

Akým spôsobom môžem za tovar zaplatiť?

Záruky a služby

Objednané, čo ďalej?

Reklamačný poriadok

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

 


 

Ako nakupovať?

1.   Vyhľadanie tovaru

Tovar je možné vyhľadať buď prechádzaním jednotlivých kategórií alebo vyhľadaním v poli „Hľadať tovar“, umiestnenom v záhlaví každej stránky www.rozbalene.sk

2.   Vloženie do košíka

Vybrané položky si kliknutím na tlačidlo „Kúpiť“ vložte do Vášho nákupného košíka. Po každom nákupe si skontroluje, či máte v košíku všetko.

3.   Voľba spôsobu dopravy a platby

Zvoľte si spôsob dopravy a platby, ktorý najviac vyhovuje Vašim požiadavkám. 

4.   Určenie miesta dodania

Už zostáva len vyplniť adresu, na ktorú chcete tovar zaslať. Ak ste našim stálym zákazníkom, odporúčame sa prihlásiť a vybrať si jednoducho jednu z predošlých dodacích/fakturačných adries.

5.   Odoslanie objednávky

Odoslaním tovaru v košíku sa začne Vaša objednávka spracovávať. O celom ďalšom postupe budete informovaní cez e-mail. 

Hore

 

Najčastejšie otázky

Všeobecné

Je možný osobný odber?

Áno, osobný odber je možný. Môžete zvoliť jedno zo 41 výdajných miest po celom Slovensku

Čo znamená, že je tovar "rozbalený"?

Ako "rozbalený tovar" označujeme produkty, ktoré boli niektorému z našich dodávateľov vrátené zákazníkmi v 14dňovej lehote, prípadne bol obal poškodený počas manipulácie na sklade alebo na ceste k zákazníkovi.

Môžem nakupovať bez registrácie?

Áno, pre Vaše ešte väčšie pohodlie počas nákupu sme si pre Vás pripravili aj možnosť nakupovania bez registrácie. Tento prvok šetrí nielen Váš čas, ale aj zjednodušuje nákupný proces.

Naozaj máte všetok tovar na sklade?

Áno, na ploche viac ako 3000 m2 pre Vás máme pripravený všetok tovar prezentovaný na rozbalene.sk. Po potvrdení nákupu tak môžeme tovar okamžite pripraviť k expedovaniu.

Ako sa môžem prihlásiť/odhlásiť k odoberaniu noviniek a akcií?

V ľavom stĺpci pod zoznamom kategórií tovaru nájdete sekciu "Odber noviniek" tam uveďte svoj email, na ktorý chcete novinky dostávať. Opätovným napísaním emailu si novinky zase jednoducho odhlásite.

Hore

 

Objednávky

Za aký čas od potvrdenia objednávky budem mať tovar doma?

  • Tovar posielame cez spoločnosti Geis a Uloženka. Ako náhle tovar opustí sklad, budeme Vás emailom kontaktovať s číslom balíku, aby ste mohli zásielku sledovať. Doba dodania je spravidla do dvoch pracovných dní od expedovania tovaru. 

  • Ak zvolíte osobný odber na pobočke Uloženky, budete mať tovar k odberu pripravený s veľkou pravdepodobnosťou do dvoch pracovných dní. K odberu budete vždy dopredu vyzvaní formou sms alebo emailom. 

Hore

 

Reklamácie

Ak mi tovar nevyhovuje, môžem ho vrátiť?

Áno, samozrejme. Ak vám tovar nebude vyhovovať, pošlite nám ho na adresu Uloženka Slovakia s.r.o., Rozbalene.sk - ID 10535, Nobelovo námestie 5, 851 01 Bratislava, a my Vám obratom vrátime peniaze. POZOR! je dôležité uviesť ID 10535.

Čo ak tovar dorazí viac poškodený, než bolo uvedené na reálnych fotografiách zo skladu?

Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle 220 929 635. Preveríme, či nemohol byť tovar poškodený počas prepravy a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe. Poškodenie tovaru/zásielky musí byť prepravcovi nahlásené najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky. Ak túto lehotu prekročíme, bude reklamácia s najväčšou pravdepodobnosťou prepravcom zamietnutá.

Chcem nahlásiť reklamáciu písomne - tento postup odporúčame

Vyplňte, prosím, náš reklamačný formulár. Dostanete na Váš e-mail potvrdenie o prijatí reklamácie. V najbližšej možnej dobe sa Vám ozve náš zodpovedný pracovník z reklamačného oddelenia. 

Nie som si istý nákupom. Čo ak tovar nebude spĺňať uvedené parametre?

Vďaka našej službe Nákup bez rizika sa vrátenia tovaru obávať nemusíte. Stačí, ak vyplníte náš reklamačný formulár a o zvyšok už sa postaráme my – zaistíme bezplatný zvoz späť na náš sklad a ihneď vrátime peniaze. Viac sa dočítate priamo na stránkach služby Nákup bez rizika.

Hore

 

Akým spôsobom môžem za tovar zaplatiť?

V hotovosti na dobierku

Za tovar platíte v hotovosti vodičovi kuriérskej spoločnosti alebo na pobočke odberného miesta. Pamätajte, pripravením si potrebných financií v hotovosti môžete veľmi urýchliť odovzdanie zásielky. Pri tomto type platby dostanete faktúru za Vami zakúpený tovar až potom, čo sa peniaze dostanú na náš účet. Maximálne však najneskôr do 7 dní od prevzatia zásielky.

Prevodom na účet

Klasický spôsob platby cez internetové bankovníctvo alebo poukážkou. Pozor! Objednávku posielame až potom, čo sa nám peniaze pripíšu na účet. Preto prosím berte do úvahy oneskorenie, ktoré je spôsobené prevodom peňazí. Spravidla sa termín doručenia zásielky predĺži o 2 pracovné dni oproti "zaslaniu na dobierku" alebo  "Rýchlym online prevodom" (viac nižšie).

Platobnou kartou Visa alebo MasterCard

Túto možnosť môžete využiť ihneď pri nákupe tovaru na našich internetových stránkach. Faktúru za Vami nakúpený tovar dostanete hneď po pripísaní danej čiastky na náš účet. V tomto prípade do niekoľkých hodín.

Rýchly online prevod

Internetový kanál, ktorý uľahčuje platby online. Kombinácia rýchlosti a maximálneho zabezpečenia zaisťuje zákazníkom bezproblémové platby s ochranou osobných údajov. Riešime cez platobnú bránu PayU.

Hore

 

Záruky a služby

Vlastný sklad

Všetok tovar je skladom a okamžite pripravený k expedovaniu.

Expresné dodanie

Objednávky potvrdené do 11:00 doručujeme spravidla do dvoch pracovných dní.

Záruka na tovar

12-24 mesiacov (vždy uvedené pri každom tovare). To je doba, počas ktorej náš obchod ručí za tovar zakúpený v našom obchode. Navyše s možnosťou vrátenia peňazí do štrnástich dní od nákupu.

V prípade, že hľadáte informácie ako záruku uplatniť, prejdite na Reklamačný poriadok. Ak chcete tovar vrátiť v 14dňovej lehote, pokračujte na sekciu Odstúpenie od kúpnej zmluvy.

 

Hore

 

Objednané, čo ďalej?

Zakúpený tovar mi nevyhovuje

Zakúpený tovar sa Vám nepáči, nevyhovuje alebo ste si jeho nákup jednoducho rozmysleli? Nevadí, ak Vám tovar nebude vyhovovať, pošlite nám ho späť na adresu Uloženka Slovakia s.r.o., Rozbalene.sk - ID 10535, Nobelovo námestie 5, 851 01 Bratislava (POZOR! je dôležité uviesť ID 10535) a my Vám vrátime peniaze. Aby všetko prebehlo hladko, vyplňte prosím formulár pre vrátenie tovaru.

Reklamácie

Zakúpený tovar nefunguje ako má? Riešenie reklamácie s nami sa nemusíte obávať. Stačí vyplniť reklamačný formulár a v najbližšom možnom termíne sa Vám ozve zodpovedný pracovník, aby s Vami celú reklamáciu vyriešil k Vašej plnej spokojnosti.

Hore

 

Reklamačný poriadok

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za chyby predanej veci, a to v období 24 mesiacov od prevzatia tovaru nového, 12 mesiacov od prevzatia tovaru použitého (opticky poškodeného), teda tovaru bazárového.

 

Ako postupovať pri reklamácii

1.   Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám napíšte svoje telefónne číslo alebo e-mail kvôli rýchlemu spojeniu v prípade nejakej nezrovnalosti.

2.   Na reklamovanie tovaru využite reklamačný formulár. Po úspešnom zadaní reklamácie dostanete na Váš e-mail správu, ktorá potvrdzuje úspešné prijatie reklamácie. Potom sa Vám v čo najkratšom možnom čase ozve zodpovedný reklamačný pracovník, ktorý Vás bude informovať o ďalšom postupe reklamácie.

3.   Ak chcete vymeniť poškodený tovar, zašlite vždy kompletne celý výrobok. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je iba jedna jeho časť.

4.   Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale a vždy vhodne zabalený proti poškodeniu.

5.   Balíček zašlite ako Balík na adresu. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

 

Adresa pre vrátenie tovaru – na výber máte tri možnosti:

1. Tovar odošlite na pobočku Uloženky v Bratislave se službu slovenskej pošty „Balík na adresu s nasledujúcimi údajmi:

    PZ Slovakia s.r.o., Rozbalene.sk – ID 10535
    Nobelovo námestie 5

    851 01 Bratislava
    POZOR! je dôležité uviesť ID 10535

2. Tovar osobne doneste na pobočku Uloženky v Bratislave

   PZ Slovakia s.r.o.
   Nobelovo námestie 5
   851 01 Bratislava

 

Hore

 

Vybavenie reklamácie

Reklamácie vybavujeme v najkratšom možnom čase, najdlhšie však v zákonnej 30dňovej lehote. Táto lehota začína prebiehať od dňa odoslania zásielky zákazníkom. V prípade tovaru reklamovanom na predajniach začína prebiehať lehota od dňa odovzdania tovaru na reklamáciu.

Vybavenie reklamácie sa viaže na povahu chyby, tzn. zákazník má právo na dodanie novej veci bez chyby, výmenu súčasti, odstúpenie od zmluvy, bezplatné odstránenie chyby alebo zľavu. 

V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, učiníme tak prevodom na účet.

Hore

 

Ako postupovať v prípadě poškodenia tovaru prepravcom

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu alebo našu spoločnosť.

Všetky nižšie uvedené inštrukcie od nás po nahlásení škodnej udalosti dostanete e-mailom. 

 

Uloženka, GEIS

   

Ak poškodenie zistíte ešte pred prevzatím zásielky, zásielku nepreberajte, požadujte spísanie škodného protokolu a vrátenie odosielateľovi. Prepravca sa s nami spojí, reklamáciu spoločne vybavíme a ozveme sa Vám. Ak už bude objednávka zaplatená, dohodneme sa na vrátení peňazí. V prípade objednávky na dobierku sa Vám pokúsime ponúknuť alternatívny, nepoškodený tovar v zodpovedajúcej kvalite a hodnote.

Ak zistíte poškodenie až po prevzatí zásielky, v prvom rade všetko dôkladne nafoťte, vrátane obalového materiálu. Čo najskôr nám nahláste reklamáciu cez náš reklamačný formulár a priložte fotografie poškodeného tovaru. Prípadne nám fotografie pošlite e-mailom na reklamacie@rozbalene.sk. Spojíme sa s Vami a dohodneme sa na riešení situácie. Zároveň podáme reklamáciu prepravcovi. 

Hore

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

V prípade, že nie ste s tovarom spokojní, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť. My Vám vrátime peniaze.

 

Ako postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy

1.   Odstúpenie od kúpnej zmluvy vykonáva ten, kto tovar objednal, a to v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Prosíme o udanie telefónneho čísla alebo e-mailu kvôli rýchlemu spojeniu v prípade nejakej nezrovnalosti.

2.   Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť reklamačný formulár. Ak využijete tieto možnosti, obratom Vám zašleme potvrdenie o prijatí tohto oznámenia o odstúpení od zmluvy.

3.   Tovar pošlite najneskôr do 14 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy na adresu:

Uloženka Slovakia s.r.o.
Rozbalene.sk - ID 10535
Nobelovo námestie 5
851 01 Bratislava     
POZOR! je dôležité uviesť ID 10535
 

4.   Tovar posielajte nepoškodený a neopotrebovaný, najlepšie v originálnom obalu.

5.   Balíček zašlite ako obyčajnú zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

 

Hore

 

Vybavenie odstúpenia od kúpnej zmluvy

Vybavujeme v najkratšom možnom čase, najneskôr do 14 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy. Upozorňujeme na skutočnosť, že nie sme povinní vrátiť peniaze skôr, než nám bude tovar doručený alebo preukázané jeho odoslanie.

Ak si prajete vrátiť peniaze, učiníme tak prevodom na účet. Rozbaleno.cz s.r.o. vracia v tomto prípade aj náklady na prepravu pôvodnej zásielky z Rozbaleno.cz s.r.o. k zákazníkovi. Náklady na prepravu (zaslanie) tovaru od zákazníka do Rozbaleno.cz s.r.o. hradí zákazník.

Hore

Produkty

Kategórie

Značky

Založte si účet a získajte zľavu 8 Eur
user cart loupe